Az üzlet a Starbucks helyett a Tazo márkanév alatt működik és több mint nyolcvan különféle teaféleséget kínál majd. A vevők maguk állíthatják össze a italukat, és ehhez a "teapartnereknek" nevezett eladók nyújtanak majd segítséget. Ezen kívül süteményeket és édességeket is kínálnak majd a vevőknek. A konszern először egy kísérleti üzlet megnyitását tervezi az Egyesült Államok nyugati partján, Seattle belvárosa közelében. További üzletek megnyitását is fontolóra veszik, ha erre alkalmat találnak.
A Tazo brand értékét 1,4 milliárd dollárra taksálják, és a Starbucks a márkával a 95 milliárd dollárra becsült globális teapiacon éppen olyan erőteljes növekedést akar elérni, mint a kávéval. A Starbucks 1999-ben vette meg a Tazót 8,1 millió dollárért. Howard Schultz, a konszern főnöke az áprilisban történt akvizíciót az "egészségügyi és wellness-kezdeményezés részének" nevezte.
A teaoffenzíva a 17 ezer üzlettel rendelkező kávéházlánc újabb lépése a portfólió kiszélesítésére. Márciusban a vállalat megnyitotta az első Evolution Fresh üzletet, ahol friss gyümölcs- és zöldségleveket forgalmaznak. Szintén a paletta növelését szolgálja a Bay Bread lánc, amely a Starbucks tulajdonaként La Boulange néven szolgálja ki péksüteményekkel a vásárlókat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.