A világ harmadik legnagyobb sörgyártója nem árulta el, mennyit fizet a belga Stassenért, az viszont biztos, hogy ezzel megerősíti vezető helyét a ciderek piacán. A Reutersnek nyilatkozó elemzők szerint a többek között a Strongbow Gold kifejlesztésében is segédkező Stassen ára mintegy 30 millió euró lehet. A Heineken az Egyesült Államok és Kanada mellett Finnországban, Hollandiában, Olaszországban és Magyarországon is jelen van és globális márkái között már a Strongbow Gold cider is szerepel. A gyártó emellett a Heineken, Desperados, Amstel és Sol söröket forgalmazza ugyanezen a néven az egész világon.
A cider ugyan a Heineken által értékesített volumennek csak 2 százalékát teszi ki, de ezzel a cég felülmúlja a rivális SABMiller, Anheuser-Busch InBev és Carlsberg vállalatokat, ahol ez az arány 1 százalék alatt van. A ciderek növekedésben túlteljesítették a gyengélkedő sörpiacot és új fogyasztókat (elsősorban nőket) vonzottak a piachoz. A Heineken közlése szerint a Strongbow 4,7 százalékos növekedést ért el az első negyedévben és a verseny a tavaszi kedvezőtlen időjárás miatt idén éleződni fog. Az ABInbev a Stella Cidre-rel száll a versenybe, míg a Carlsberg Koppaberg néven forgalmazza saját ciderét. A mindössze száz alkalmazottat foglalkoztató Stassen vonzereje az elemzőket szerint a kontinentális Európába irányuló kapcsolatrendszere.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.