A BKV a múlt héten bejelentette: mozgáskorlátozottak számára is biztonságosan használható, alacsonypadlós, kifejezetten a nagyvárosi közlekedésre tervezett Ikarus 187V csuklós szállítja az utasokat munkanapokon a 7-es, hétvégéken pedig a 109-es vonalon.
Csakhogy összesen ez az egy darab új Ikarus készült el a Műszertechnika és az Auto Rad Controlle Kft. (ARC) tulajdonában lévő Magyar Autóbuszgyártónál. De ez is két éve.
„Amennyiben határozat születik a magyar buszállomány cseréjéről, szívesen részt veszünk a munkában. Elsősorban futóművekkel és alvázzal, illetve azzal, hogy meg tudunk szervezni egy járműipari együttműködést” – mondta a Világgazdaságnak két hónapja Pintér István, egy esetleges busztenderre utalva.
"Ilyen járműipari együttműködésben a Kravtex-Kühne csoport is részt venne. Bár már ott tartanánk, hogy a közbeszerzés kiírását látva megkezdődne a szervezés" – mondta lapunknak Krankovics István, a Kravtex buszgyár tulajdonos-cégvezetője.
További részletek a csütörtöki Világgazdaságban
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.