Az internetes boltok csaknem háromnegyedének naponta kevesebb mint ezer látogatója van, 21 százalékuknak jelentősen több, de még mindig kevesebb mint 10 ezer.
A kutatásból kiderül, hogy a hazai internetes boltokban szórakoztatóelektronikai és számítástechnikai cikkekből a legnagyobb a választék. Harmadik helyen az egészség- és szépségápolási termékek állnak, ezeket a háztartási gépek és eszközök követik. A legszegényesebb a kínálat a barkácseszközökből és a szerszámokból, és ugyancsak kevesen árulnak zenei és filmes CD-ket, DVD-ket. Ez utóbbi két termékkategória a boltoknak csak 1 százalékában található meg.
A webáruházak több mint háromnegyedében van lehetőség a futárnál vagy személyesen a boltban történő készpénzes fizetésre. Az üzletek 85 százalékában banki átutalással is lehet rendezni a számlát, a vásárlók többsége azonban bizalmatlan, csupán 14 százalékuk él ezzel a módszerrel. Ennél is kevesebb - 3 százalék - a bankkártyás fizetések száma, igaz ezért a boltok is felelősek: alig több mint negyedük kínál ilyen lehetőséget.
A válaszadók nagyrészt egyetértettek abban, hogy a tisztességes piaci verseny érdekében szükség volna egy független minőségbiztosítási rendszer kialakítására, amely mind a becsületes kereskedőket, mind pedig a vásárlókat védené.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.