Egyharmaddal, 8 százalékra nőtt két év alatt Magyarországon az olyan fogyasztók aránya, akik élelmiszert és italt online terveznek vásárolni a következő fél év során. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen 56 országban végzett felmérése.
Az idén és tavalyelőtt készített elemzés szerint Magyarországon a két évvel ezelőtti 66-tal szemben idén a fogyasztók 54 százaléka tervezi, hogy online vásárol valamilyen árucikket vagy szolgáltatást a következő hat hónap során. Az interneten vásárlók között legnépszerűbb a könyv és újság, amelynél az online beszerzést tervezők aránya 40 százalékról 20-ra csökkent kétéves összehasonlításban. Csökkenő trendet tapasztaltak a piackutatók az öltözködéshez szükséges cikkek tervezett online vásárlásánál, illetve a mobiltelefonok vagy tartozékaik beszerzésénél is.
Világszerte a válaszadók átlag 85 százaléka tervezi, hogy online vásárol valamilyen árucikket vagy szolgáltatást. Ez az arány három százalékponttal magasabb, mint a 2010-ben volt. Élelmiszert és italt online beszerezni szándékozók aránya negyvennégy százalékkal 26 százalékra emelkedett. A felmért ötvenhat ország átlagában a tervezett online vásárlás legnépszerűbb termékcsoportjai között a ruházati cikk került az élre, és 37 százalékos mutatóval megelőzte a könyvet/újságot (33).
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.