A világcég honlapján azt írta, hogy mind a júliusi, mind a héthavi 700 200 darabos forgalma – mely 10,6 százalékkal kisebb, mint a tavalyi azonos időszakban volt – a legalacsonyabb 1995 óta. Az előzetes adatok szerint az európai könnyűjárműpiac (ahogyan amerikában a személykocsikat és kishaszonjárműveket együttesen nevezik) 7,6 százalékkal szűkült a múlt hónapban.
Roelant de Waard, a Ford of Europe alelnöke szerint az árharc továbbra is különösen agresszív, de nem nevezett meg versenytárs gyártót. Sergio Marchionne, a Fiat–Chrysler- csoport vezetője azonban egy hónapja kijelentette, hogy a VW túl agresszív árpolitikát folytat, pedig amúgy is nagyon feszült a helyzet az EU piacán. Még a Ford második legnagyobb európai piacán, Németországban is hét százalékkal 19 300 darabra esett a márka forgalma. De az mérsékli a cég fájdalmát, hogy a német gyártók, illetve az általuk vezetett csoportokhoz tartozó márkák összesített 177 ezer darabos forgalma is hat százalékkal lett alacsonyabb, mint a tavalyi év júliusában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.