A világ második legnagyobb divatkereskedelmi láncának hétfői közlése szerint az egy éve meglévő boltok forgalma stagnált az augusztussal végződött harmadik negyedévben, augusztusban pedig 4 százalékkal esett összehasonlítható alapon.
Az újonnan nyitott mintegy 300 üzlet forgalmát is figyelembe véve az értékesítési árbevétel 6 százalékkal emelkedett augusztusban, 33,6 milliárd koronára az egy évvel korábbihoz képest, miközben elemzők több mint 10 százalékos bővülést vártak.
Az 1947-ben alapított svéd csoportnak világszerte 94 ezer dolgozója és 2600 üzlete van 45 országban. A magyar piacra 2005-ben lépett be, jelenleg 23 márkaboltban árusít, tavalyi árbevétele a társaság honlapja szerint 496 millió korona, hozzávetőleg 16 milliárd forint volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.