A február 29-én zárult üzleti évben 186,5 milliárd forintra növelte árbevételét a megelőző év 175,8 milliárdjáról a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. A diszkontlánc arra is büszke lehet, hogy veszteségét egy év alatt 9,55 milliárd forintról 3,66 milliárdra sikerült mérsékelni, miközben az üzemi eredmény 3 milliárddal 3,21 milliárd forintra csökkent.
A 153 üzlettel rendelkező cég az elmúlt öt évben 34-ről 52 százalékra emelte a magyar termékek részarányát, és folyamatosan emelkedik a magyar termékek száma a külföldi áruházakban is – derül ki a társaság tegnapi közleményéből. Jelenleg 167 magyar beszállító 810 terméke kapható a magyar és 36 beszállítótól származó 106 cikkelem a külföldi hálózatban.
A magyar szállítók főként friss és mélyfagyasztott zöldségeket, felvágott- és szalámiféléket, borokat, fagyasztott tésztaféleségeket és panírozott húsokat, olajos magvakat, illetve üdítőitalokat szállítanak ki 9 országba közel 6 milliárd forint értékben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.