Pósfai Gábor, a francia sportáruházlánc magyarországi ügyvezető igazgatója elmondta: a cég 2005-től 2008-ig folyamatosan két számjegyű forgalomnövekedést ért el, a pénzügyi válság 2008-as kezdete után azonban a bővülés megállt, 2009-ben pedig már visszaesett a forgalom. A cég 2010-től ismét növekedésnek indult, 2011-et 21,8 milliárd forint bruttó forgalommal zárta, az idén az első nyolc hónapban pedig ismét két számjeggyel bővült az eladások értéke.
A Decathlonnak 13 áruháza van Magyarországon, és a sportruházati piac 20 százalékát mondhatja magáénak, amivel lényegében piacvezető. A lánc az idén egy áruházat akart nyitni, ám ez nem sikerült. Jövőre három vidéki nagyvárosban akar megjelenni, ám hogy Pécs, Szeged és Nyíregyháza közül hol lesz előbb bolt, azt az ügyvezető igazgató még nem tudta megmondani - írta a Napi Gazdaság.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.