BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Facebook a jövőjével játszik az "akarom" gombbal

A világ legnagyobb közösségi portálja új eszközzel próbálja pénzköltésre bírni felhasználóit és ezáltal növelni bevételeit.

A Facebook ezen a héten kezdte tesztelni az akarom (want) gombot. A funkció segítségével a felhasználók egy kattintással megkezdhetik egy-egy termék megvásárlását a forgalmazó weboldalán. A gomb használata természetesen a timeline-okon is megjelenik, vagyis a barátok is láthatják, ami talán vásárlásra bírhatja őket. A portál a Les Échos tudósítása szerint eddig hét nagyobb márkával kötött szerződést az egygombos vásárlásra, ezek: a Victoria''s Secret, a Pottery Barn, a Michael Kors, a Wayfair, a Neiman Marcus, a Fab.com és a Smith Optics.

A gombbal az úgy nevezett gyűjtemények kategóriába sorolhatóak a termékek, a Facebook a tesztközönség számára teszi elérhetővé az akarom gombot, míg másokat arra hív fel, hogy gyűjtsék a számukra érdekes árukat, illetve lájkolják azokat. Az új funkciót fokozatosan teszik elérhetővé minden felhasználó számára. A cikk megjegyzi, a cég eddigi egyik legfontosabb döntését hozta meg a jövőjét illetően, hiszen a befektetők árgus szemekkel figyelik, milyen eszközökkel javít a pénzügyi eredményein a portál.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.