Hozzátette, az ingyenes földfelszíni digitális adás, a MinDig TV felhasználóinak a száma a jövő év elejére várhatóan 150 ezerrel nő, s így megközelíti majd a félmilliót. Tóth András kommunikációs vezető elmondta, a digitális átállásra mintegy 25 milliárd forintot fordítanak öt-hat év alatt, a folyamat 2008-ban kezdődött.
A MinDig TV használóinak száma közel 50 százalékkal növekedett egy év alatt, a szolgáltatást már közel 350 ezer háztartásban használják, ezzel a MinDig TV volt a legdinamikusabban bővülő digitális televíziós szolgáltatás ebben az időszakban – olvasható az Antenna Hungária (AH) közleményében. Az AH szolgáltatásportfólióját nem lineáris szolgáltatásokkal is kiegészítette, az első lépés a multimédia szolgáltatások irányába a tartalomtovábbító hálózati szolgáltatás – Content Delivery Network – elindítása volt.
Az AH várakozásai alapján az analóg földfelszíni televíziós hálózatok tervezett lekapcsolásához közeledve az analóg szolgáltatás helyébe lépő MinDig TV és MinDig TV Extra népszerűsége tovább növekszik. Ez alapján a MinDig TV felhasználók száma a kampányok hatására jövő év elején megközelítheti a félmilliót, a MinDig TV Extra szolgáltatásra előfizetők száma pedig a százezret.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.