Január elsejétől nem kell ugyanis engedély buszjáratok üzemeltetésére, amennyiben a vonal hossza meghaladja az 50 kilométert. Eddig a német vasút – némi kivételtől eltekintve – még a náci időkből származó monopóliumot élvezett a buszközlekedésben.
Négy német szolgáltató mellett a francia Veolia és a brit National Express is jelezte belépését a piacra. A német szövetségi vasút (DB) attól tart, hogy a versenytársak dömpingárakkal kiszorítják. Buszos leányvállalata évi 2,8 milliárd eurós forgalmat bonyolít le, és Németországon kívül jelen van az USA-ban valamint Spanyolországban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.