Az elmúlt kilenc évtizedben a Chanel rendszeresen változtatta reklám stratégiáját azért, hogy a Numéro 5 megtarthassa első helyét a piacon. A Rue Cambon legismertebb parfümjének legendájához valószínűleg Marilyn Monroe járult hozzá a leginkább, amikor 1954-ben közölte, hogy semmi mást nem visel az ágyban, csak pár csepp Numéro 5-et. Az illatot azóta olyan sztárok népszerűsítették, mint Catherine Deneuve, Nicole Kidman vagy Audrey Tautou.
Brad Pitt személyében most először képviseli egy férfi a Chanelt, a fél perces fekete-fehér videóklipben a színész arról vall, mit jelentenek számára a nők. Bár a Chanel nem nyilatkozott az ügyben, a La Tribune úgy tudja, hogy a videó legalább 10 millió dollárjába kerülhetett a cégnek, ebből mintegy 7 millió dollárt szántak arra, hogy megszerezzék a hollywoodi sztárt.
Ezzel egyébként Pitt bőven Nicole Kidman gázsija alatt maradna, az ausztrál sztár ugyanis 12 millió dollárért vállalta el a főszerepet a Baz Luhrmann által 2005-ben rendezett Numéro 5 reklámban, amely 17 százalékkal dobta meg az eladásokat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.