BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új korszak: Íme, a Chanel N. 5 új arca

Kilencven évvel piacra dobása után most először egy férfi reklámozza a világ legnépszerűbb parfümjét.

Az elmúlt kilenc évtizedben a Chanel rendszeresen változtatta reklám stratégiáját azért, hogy a Numéro 5 megtarthassa első helyét a piacon. A Rue Cambon legismertebb parfümjének legendájához valószínűleg Marilyn Monroe járult hozzá a leginkább, amikor 1954-ben közölte, hogy semmi mást nem visel az ágyban, csak pár csepp Numéro 5-et. Az illatot azóta olyan sztárok népszerűsítették, mint Catherine Deneuve, Nicole Kidman vagy Audrey Tautou.

Brad Pitt személyében most először képviseli egy férfi a Chanelt, a fél perces fekete-fehér videóklipben a színész arról vall, mit jelentenek számára a nők. Bár a Chanel nem nyilatkozott az ügyben, a La Tribune úgy tudja, hogy a videó legalább 10 millió dollárjába kerülhetett a cégnek, ebből mintegy 7 millió dollárt szántak arra,  hogy megszerezzék a hollywoodi sztárt.

Ezzel egyébként Pitt bőven Nicole Kidman gázsija alatt maradna, az ausztrál sztár ugyanis 12 millió dollárért vállalta el a főszerepet a Baz Luhrmann által 2005-ben rendezett Numéro 5 reklámban, amely 17 százalékkal dobta meg az eladásokat.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.