Az elemzői várakozásokat felülmúló eredményeket ért el a harmadik negyedévben a BMW, árbevétele 14 százalékkal 18,8 milliárd euróra, nettó nyeresége pedig 16 százalékkal 1,29 milliárd euróra nőtt a múlt év hasonló időszakához képest.
A vállalat 435 ezer gépkocsit értékesített, 9 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A BMW annak köszönheti kiugróan jónak számító eredményeit, hogy kevésbé árérzékeny luxuskocsikat gyárt, és erőteljesen jelen van a kínai és az amerikai piacon, ahol erős a kereslet
e márkák iránt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.