Kereskedelem Az Auchan és a Tesco is az internetes fejlesztésekben látja a jövőt – hangzott el az Európai Kereskedelem Napja alkalmából rendezett tegnapi kerekasztal-beszélgetésen. A jövő év első felében indítja internetes üzletét a Tesco – mondta Iglódi-Csató Judit, a Tesco marketingigazgatója.
Nagyobb beruházásokkal csupán 2014-2015-ben számol a Tesco, feltételezve azt, hogy akkor már megszűnik a kiskereskedelmet terhelő különadó. Hozzátette azonban: „egyelőre kérdés, hogy ez új boltok építését jelenti, vagy más beruházást, felújítást, esetleg új csatornák erősítését”. Csűrös Aliz, az Auchan expanziós igazgatója is csak hosszabb távon látja reálisnak, hogy nagyobb beruházásokba fogjanak Magyarországon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.