A két készülékgyártó együttes piaci részesedése az idén a számítások szerint eléri a 30,1 százalékot, ezen belül a Samsung 26,4 százalék, az LG 3,7 százalék részesedésre tesz szert. Tavaly a két vállalat együttesen 26,8 százalékos piaci részesedést szerzett meg, tíz évvel ezelőtt pedig 13,5 százalékos volt a részesedésük. A 20 százalékos küszöböt 2007-ben lépték át.
A piaci részesedés növekedését a magas kutatás-fejlesztési beruházási aránynak tulajdonítja a Samsung elemzése. "A Nokia mellett a Samsung Electronics és az LG Electronics támogatta nagy kutatás-fejlesztési befektetésekkel globális értékesítési erőfeszítéseit az 1990-es évek vége óta" - mutatott rá Harrison Jo, a Samsung Securities elemzője.
A várakozások szerint a Samsung az idén 404 millió, az LG 56 millió mobiltelefont értékesít. A Samsung Securities előrejelzése szerint jövőre 456, illetve 65 millió készüléket adnak majd el, ami 32,2 százalékos piaci részesedést biztosít majd számukra a világon. A két vállalat 2014-ben pedig 33,3 százalékát tudhatja majd magának az 1,7 milliárd darabos világpiaci forgalomnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.