A harmadik negyedévet a várakozásokat meghaladó, 9,9 millió dolláros nettó nyereséggel zárta a Sina Corp., miközben 2011 hasonló időszakában még 336,3 millió dolláros veszteséget volt kénytelen elkönyvelni - áll a vállalat negyedéves jelentésében. A bevételek 16 százaléka a Sina mikroblog üzemeltetéséből származik, a közösségi platform az előző három hónapban még csak a bevétel 10 százalékát hozta.
A Sina Kína vezető mikroblogja, szeptember végén már 424 millió regisztrált taggal rendelkezett, csak a harmadik negyedév során egy Németországnyi ember, 80 millió új felhasználó nyitott fiókot, a múlt év hasonló időszakához képest pedig 200 millióval nőtt a mikroblogolók száma.
A négy éve alapított Sina Corp. az egyik legolvasottabb hírportál, a sina.com üzemeltetője, és mobil szolgáltatásokat is nyújt. Népszerűségét mutatja, hogy a harmadik negyedévben a Sina Corp. hirdetési bevételei 19 százalékkal, 120,6 millió dollárra nőttek, noha a gazdaság lassulása következtében jelentős visszaesést szenvedett el a hirdetési piac.
A Sina Corp.-ot Kína egyik legígéretesebb vállalatának tartják a hazai és a külföldi elemzők, a WPP marketingkutató intézet rangsorolása szerint tavaly év végén már a 25. legértékesebb márkának számított Kínában. A WPP a vállalat piaci értékét akkor kétmilliárd dollárra becsülte.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.