A legfrissebb felmérések szerint az amerikai háztartások közel fele fogadna lelkesen egy Apple által jegyzett okostelevíziót. Az AlphaWise, illetve a Morgan Stanley által – mintegy 1700 ember bevonásával – végzett kutatás alapján az amerikaiak 11 százaléka kifejezetten, 36 százaléka pedig valamennyire érdeklődne az Apple újdonsága iránt. További jó hír az almás társaságnak, hogy a fogyasztók ötöde a hasonló termékekhez képest akár felárat is hajlandó lenne fizetni az Apple televíziójáért, ez pedig egy 43 millió darabos piacot nyithat meg a vállalat előtt, amely korábbitermékeihez hasonlóan minden bizonnyal tévéjét is a versenytársaknál magasabb áron értékesítené. A felmérés tanulsága szerint a fogyasztók 46 százaléka adna 1000, tizede pedig 2000 ezer dollárt egy Apple tv-ért.
Más kérdés, hogy egyelőre az sem biztos, hogy a világ legnagyobb értékű vállalatának következő terméke egy televízió lesz, szakértők csak azért jutottak erre a következtetésre, mert Steve Jobs, a társaság korábbi vezérigazgatója halála előtt említést tett egy ilyen lehetőségről.
Az ugyanakkor kétségtelen, hogy a cégnek komoly szüksége lenne egy sikeres termékbevezetésre. Bár az Apple továbbra is igen dinamikusan növekszik, a cég előző két gyorsjelentésével csalódást okozott, s legutóbbi termékei sem váltották be minden esettben a hozzájuk fűzött reményeket. A társaságot a közelmúltban sokat támadták amiatt, hogy a korábbiaknál kevesebb újítással áll elő, s a kritikusok több esetben véleményük megerősítéseként értelmezték, hogy az új Apple készülékekből rendre kevesebb fogyott a piacra dobást követő napokban, mint amit előzetesen vártak.
A társaság elmúlt negyedéves tőzsde teljesítménye sem ad okot túl sok büszkeségre: a papírok jegyzése a szeptember közepi 700 dollár fölötti csúcsról 20 százalékkal értékelődtek le.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.