Első alkalommal 2000 őszén jelent meg a Debenhams kínálata Budapesten, miután a Skála franchise-szerződést kötött az angol céggel. Azonban a működtetés végig veszteséges volt: amint a Skála vezérigazgatója 2002 tavaszán mondta, a márka ismertsége Magyarországon csekély, ugyanakkor a valamilyen okból a Camponában létesített egyetlen – de két szintes – áruház nem bírja el a szükséges mértékű reklám költségét.
Ezért a Skála új szerződés kötött a Debenhamsszal, amelyben csökkentették a franchise-díj összegét, és módosították a reklámköltség-hozzájárulás mértékét. Ettől olyan sokat vártak, hogy az is felmerült, hogy akár a Vörösmarty téri Luxus áruházban is lehet egy Debenhams. Persze ebből nem lett semmi, ugyanakkor a Campona viszonylag szűk vonzáskörzetéhez viszonyítva nagynak bizonyult az áruház 1700 négyzetméteres eladótere. Mivel a területcsökkentésre valahogy senki sem gondolt, még az is szóba került, hogy dísztárgyakkal, lakástextíliával, cipővel bővítsék a választékot. De ez már csak egy kósza ötlet volt, hiszen az angolok nem engedélyezték, hogy ne csak a Debenhams cipői, hanem – a hazai ízlésnek megfelelően – olasz és spanyol termékek is megjelenhessenek az áruházban.
A hattyúdal nem volt valami gyors, hiszen a Skála Divatház Rt. 2003 októberében megállapodott a Debenhamsszel a franchise-szerződés megszűnéséről, így 2003 végén be is zárt a Camponában az áruház, ugyanakkor az angol áruházlánc termékei több Skála áruházban is megjelentek. A Debenhams által ajánlott 2004 tavaszi kollekciót azonban nem fogadta el a Skála, úgyhogy vége lett az ügynek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.