A Danone közölte, hogy 900 munkahelyet szűntet meg Európában a következő két év során azért, hogy megbirkózzon a fogyasztói kereslet súlyos romlásával a térségben, és előmozdítsa az értékesítési forgalom fokozatos élénkülését ez év folyamán.
Az intézkedéssel mintegy 200 millió euró összegű megtakarítást akar elérni a Danone. A francia cég szerint veszteségek érték Nyugat- és Dél-Európában, ahol az új és olcsóbb márkák versenyt támasztottak az olyan rendkívül sikeres termékeknek, mint az Activia joghurt és az Actimel joghurtital, ez pedig keményen hatott az árbevételre és az üzemi eredményre.
"Ez a helyzet nyilvánvalóan nem tarható fenn, és le fogjuk győzni" - hangoztatta Franck Riboud, a Danone vezére. 2013 az átmenet éve, fejlesztjük az üzleti forgalmunkat a növekedést jelentő piacokon, és erősítjük tevékenységünket Európában is - tette hozzá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.