A Sony nettó vesztesége ugyan 10,8 milliárd jenre (115 millió dollár) mérséklődött a tavaly decemberben zárult három hónapban az egy évvel korábbi időszakban jegyzett 159 milliárd jenről. Ám a japán tévégyártó cégnél 21 milliárd jen összegű profitot vártak a Bloomberg által megszólaltatott elemzők becslésének átlaga alapján.
Ugyanakkor a japán cég megismételte azt a prognózisát, hogy az éves nettó eredménye 20 milliárd jen lesz, ami az első nyereséges év öt év után. A Bloomberg amerikai gazdasági hírügynökség felhívja a figyelmet arra, hogy a legnagyobb japán elektronikai fogyasztásicikk-exportőr cég vesztett piaci részesedéséből, miközben igyekszik olyan termékeket kifejleszteni, amelyekkel versenyezhetne az Apple iPad és a Samsung Galaxy okostelefonjaival. A jen gyengesége pedig, amely hozzájárult a Japán riválisainak számÍtó Panasonic és a Sharp bevételének növekedéséhez, szintén nem volt a Sony segítségére abban, hogy ellenálljon a tévéeladások globális csökkenésének.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.