A társaság csütörtöki közlése szerint az értékesítési árbevétel 5,4 százalékkal 21,9 milliárd svájci frankra emelkedett idén január-március között az egy évvel korábbihoz képest, miközben elemzők 22,58 milliárdot vártak.
Az egyebek mellett a Nescafét, a Nespresso-kávékapszulákat, a Maggi levesporokat, az Alete bébiételeket gyártó vállalat első negyedévi bevétele a legalacsonyabb volt 2009 harmadik negyedéve óta.
A gyenge eredményekhez az is hozzájárult, hogy Szíriában szétlőtték a több környező országba is szállító gyárukat, érintette a céget a lóhúsbotrány is, valamint lassult a Nespresso kávékapszulák értékesítése a hamisítványok térnyerése miatt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.