Az év 16. hetében bemutatkozott végre a TV2 újabb show-ja, a gyerekekkel készülő Az ének iskolája című tehetséggondozó műsor, amelyhez a csatorna két képernyőst is átcsábított az RTL II-ről: Friderikusz Sándor a Legyen ön is milliomost, Hajós András a Heti hetest hagyta ott a zenés műsor kedvéért.
A kisiskolásokkal felvett Voice igen szép számokkal nyitott, ami rá is fért a nézettségi versenyben rendre alulmaradó TV2-re: az első adást 1 millió 416 ezren követték a teljes lakosságban, ennél többen csak a Barátok közt újabb eseményeire figyeltek (1 millió 461 ezer volt a legerősebb estén).
A TV2-nek azonban nagyobb öröme nem is lehetett a Nielsen-görbék láttán, mert a Jóban Rosszban ugyan egymillió körül mozog, de jóformán csak a reggeli műsorsávban tud huzamosabb ideig nyerni.
Az RTL Klub viszont sikerre vitte az Éjjel-nappal Budapest formátumát, amely már többször szállított jobb közönségarányt, mint Berényi Miklós és szomszédai.
A fiatalos fikciós sorozat gyakran megy 30 százalékos közönségarány fölé a kereskedelmi célcsoportban, de teljes lakosságban is gond nélkül hozza Joe és a galerije az 1,1 milliót, néha az 1,2-őt is. A piacvezető RTL-nek a heti sorozatok terén is egyértelmű az előnye.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.