Fredrik Olsson piacbővítésért felelős igazgatój egy interjúban elmondta: a világ második legnagyobb ruházati kiskereskedelmi társasága továbbra is gyors egymásutánban nyitja üzleteit, hogy felvegye a versenyt a világelső – Magyarországon mindenekelőtt a Zara márkáról ismert – spanyol Inditexszel.
A H&M a világ 49 országában 2800 üzletet működtet, de bevételének négyötödét így is Európában könyveli el. Az Inditexnek 86 országban több mint 6000 üzlete van, és Ázsiában sokkal erősebb svéd riválisánál: míg a H&M bevételének mindössze 6 százaléka származik innen, addig az Inditexnél ez a ráta nagyjából 20 százalék.
A H&M, amely 45 százalékban a Persson-család tulajdonában van, azt tervezi, hogy évente 10-15 százalékkal bővíti hálózatát – szemben az Inditex 10 százalékos hosszú távú stratégiájával. A svéd társaság az idén – csakúgy, mint 2012-ben – az USA-ban és Kínában nyitja a legtöbb új üzletet; a potenciálisan érdekes piacok közül Olsson Brazíliát emelte ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.