A hazai közösségi vásárlási piac legnagyobb szereplőjének számító Bónusz Brigád a 2011-es 1,04 milliárd forint után tavaly 1,86 milliárd forintos bevételt ért el – mondta el Kaprinay Zoltán alapító-tulajdonos a cég mai sajtótájékoztatóján. Az idei évre kétmilliárd forint feletti bevétellel számolnak a vállalatnál. A társaság nyeresége 2012-ben 16 millió forint volt, azonban jelentős összeget fordítanak fejlesztésre. Egyelőre nem a minél nagyobb nyereség a cél, de idővel természetesen változik a helyzet – tette hozzá Kaprinay Zoltán.
2012-ben, a terveknek megfelelően, tovább terjeszkedett a Brigád és a 2011-ben elindított Szeged, Miskolc, Debrecen és Kecskemét után 2012-ben Pécsett, Győrben, Székesfehérváron. A társaság május 27-től Nyíregyházán is jelentkezik helyi ajánlatokkal, ezzel lezárták a földrajzi terjeszkedést. A cég partnereinek kínálata Budapesten és 8 vidéki városban érhetők el. A tervek szerint a vidéki városokban is létrehoznak az idén készpénzes átvételi helyeket.
A Brigádnak 2.851 partnere van amelyek közül 1.467 visszatérő. Nemcsak a vásárlók értékelhetik a Brigádon keresztül kipróbált szolgáltatásokat, hanem a szolgáltatók is értékelhetik a Brigád vásárlóit. Ez a garancia arra, hogy mind a vásárlók, mind a partnerek elégedettek. A partnereink elégedettségét mutatja, hogy 51%-uk visszatérő, ezen belül is a szállodai partnereink 65%-a legalább kétszer hirdetett az oldalon.
Az idei évben a termékpaletta és a szolgáltatások tekintetében is további bővülés várható, és a nyár folyamán indul a Divat és Luxus kategória. Így a mostani Utazás, Termék, Szépség, Egészség, Étel-ital, Kikapcsolódás és Oktatással együtt immáron 8 kategóriában, egyidőben 100-150 ajánlattal várja felhasználóit a Brigád.
A Bónusz Brigád tavalyi forgalmában jelentősen növekedett a termékek aránya, így 2012-ben már 17%-ot tett ki a termékértékesítés, amely az idei első negyedévben 22%-ra emelkedett tovább. A szolgáltatások és termékek területén is megfigyelhető volt a szezonalitás erősödése: míg ősszel és télen a legkelendőbbek az egészségmegőrző szolgáltatások voltak, addig nyáron és tavasszal az utazások és a szabadtéri programok iránt nőtt meg az érdeklődés.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.