Az év első három hónapjában elért bevétel túlnyomó többsége, 1,25 milliárd dollár a hirdetésekből származott. Ez a szegmens adta a cég forgalmának 85 százalékát és az is mutatja a hirdetők növekvő érdeklődését, hogy a reklámbevétel 43 százalékkal bővült 2013. első negyedévében az egy évvel korábbival összevetve.
A mobil hirdetési terület egyre nagyobb szeletet hasít ki magának a Facebook forgalmából, az első három hónapban már 30 százalékát adta a reklámokból származó bevételnek. Egy negyedévvel ezelőtt még csak 23 százalék volt a részesedése.
Az első negyedévben az egy részvényre jutó profit 9 dollárcent volt, igaz az egyszeri hatások nélkül ez az érték 12 dollárcent lett volna. Az előzetes elemzői várakozások részvényenként 12 centes nyereségről szóltak. A vállalat 1,46 milliárd dolláros bevétele ha kis mértékben is, de meghaladta az előzetes várakozásokat, az elemzők ugyanis 1,44 milliárd dolláros forgalommal kalkuláltak.
A Facebooknak márciusban naponta átlagosan 665 millió aktív felhasználója volt, ez 26 százalékkal több, mint egy évvel korábban. A havi aktív felhasználói szám elérte az 1,1 milliárdot, míg mobiltelefonról 751 millióan használták márciusban a közösségi oldalt, ami kiugró, 54 százalékos bővülést jelent 2012 hasonló időszakához képest.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.