A piackutató cég adatai szerint a hagyományos, főleg lakóhelyek közelében működő 200 négyzetméteres és kisebb üzletek számaránya az élelmiszer-kiskereskedelmi hálózatban 89 százalék az idén, nem változott a tavalyi és a tavalyelőttihez képest. Az 50 négyzetméteres és kisebb boltok száma 3 százalékkal, 10 785-re csökkent, viszont az 51-200 négyzetméter közötti egységek száma 2 százalékkal, 6 421-re nőtt tavaly óta.
A hipermarketek száma eggyel bővült, 168-ra, a szupermarketek száma a tavalyi 574-ről 518-ra csökkent, a diszkontok száma pedig 488-ról 506-ra emelkedett.
A bolthálózat alakulásában közrejátszik, hogy a "plázastop" megállította a nagy eladóterű üzletek terjeszkedését, másrészt tavaly néhány Match szupermarketet és Profi diszkontot bezártak, míg zömük fokozatosan került más láncok tulajdonába - mutatott rá a Nielsen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.