Reklámszpotokat vizsgált a Médiatanács, a részletes kutatási eredményeket honlapján tette közzé 2013 júniusában. A 23 magyar tévécsatorna bevonásával készült tanulmány számai azt mutatják, hogy a hirdetések száma a nyár végével növekszik (ami logikus, hiszen nő a nézők száma is), tavaly ezeken a tévéken a 3. negyedévben 570 902 darab szpot ment le: a vizsgált periódusban 904 féle új reklámszpotot regisztráltak, melyek összesen 240 296 alkalommal kerültek képernyőre. A még nem látott szpotok premierje jellemzően hétfőre esik, a reggel 6 és 8 közti műsorsávban. A reklámfilmek 40 százaléka terméket, 55 százaléka pedig szolgáltatást népszerűsített.
A rádiók esetében 2012 3. negyedévében a Juventuson tűnt fel a legtöbb új reklám (339), a Class FM ebben a tekintetben csak a második lett 200 új szpottal. A szolgáltatások erős túlsúlya érezhető a reklámokban, terméket csak 11 százalékuk próbált megismertetni a hallgatókkal. A rádiós felmérésünk során az Alisca Rádió1, Class FM, Gazdasági Rádió, Gong Rádió Kecskemét, Inforádió, Juventus Rádió, Kék Duna Rádió Győr, Klubrádió, Kossuth Rádió, Lánchíd Rádió, Music FM, Neo FM, Petőfi Rádió, Rádió 1 Pécs és a Rádió M hirdetéseit viszgálták.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.