Angela Ahrendts a cég vezérigazgatója a Hszinhua hírügynökségnek elmondta, a vállalat globális eladásaiból a szárazföldi Kína 15 százalékkal részesedik, míg további 10 százalékot tesznek ki az ezen kívüli kínai vásárlások.
Az elsősorban ruháiról, cipőiről és táskáiról ismert Burberry 35 kínai városban 70 márkaboltot tart fenn. Eddigi beruházásainak összege meghaladta az 50 millió dollárt.
Március végén mért 12 havi árbevétele 20 százalékkal volt több az egy évvel korábbinál. A vállalat 2014-ben 25 új üzletet kíván nyitni, többségüket Kínában és Latin-Amerikában - közölte Ahrendts. Ázsiai flagship áruházát decemberben adják át a vásárlóközönségnek a kelet-kínai Sanghajban.
A cégvezető arról is beszámolt, hogy szépségápolási- és illatszereinek internetes népszerűsítését és online értékesítését is fokozni kívánják, ezért bővítik együttműködésüket Kína keresőóriásával, a Baiduval és a legnagyobb online médiavállalattal, a Sinával, valamint a Taobao és Alibaba webáruházakkal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.