A dokumentumok tartalmazzák a pályázat iktatószámát, a postai bélyegző keltét, a pályázó nevét, a nyerteseket és az általános értékelési szempontokat. Hatvan pontot ért például az üzleti terv, amelyben a pályázónak saját magát kellett bemutatnia. „A pályázó szakmai múltjának, életútjának, illetve rátermettségének bemutatása. A pályázónak a koncessziós tevékenységhez kapcsolódó releváns végzettségének bemutatása, esetleges csatolmányokkal való alátámasztása. A koncessziós tevékenység jövőbeni gyakorlási módjának bemutatása” – olvasható az emlékeztetőben.
Szintén tartalmaznia kellett az üzleti tervnek a választott helyszín adottságait, területi elhelyezkedését, a várható vevői forgalomra való utalással. A helyszín leírásának teljesebbé tételére szolgálhatott az arról készített fényképes dokumentáció, illetve a koncessziós tevékenység jövendőbeli helyszínéül szolgáló ingatlannak a pályázó általi használatára vonatkozó bármiféle igazolása. Más kérdés, hogy utólag kiderült: sok nyertes csak utólag kezdett el üzlethelyiséget keresni magának. „A pályázó által folytatni kívánt tevékenység rentábilis megvalósítására vonatkozó gazdasági elképzelések. Figyelembe vehető pénzügyi mutatók: árbevétel, profit” – áll a dokumentumban. Emlékezetes: utólag derült csak ki, hogy mekkora lesz a kereskedelmi árrés. Az üzleti terv részeként be lehetett mutatni a Nemzeti Dohányboltban árusítható termékek tervezett beszállítóit. Mint ismert: a Continental Dohányipari Zrt. bátorította a dolgozóit a pályázásra. Az viszont nem derül ki az emlékeztetőből, hogy konkrétan hány pontot kaptak a pályázók.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.