A Budapestről hiányzó útvonalakra szól a díjkedvezmény a légitársaságoknak, és elég csak heti két, három vagy négy napon üzemeltetni a járatot. „Az utas illeték megfelezéséről van szó évenkénti jóváírással” – tudtuk meg Hardy Mihálytól. A BUD kommunikációs igazgatója hozzátette: hosszú távú stratégiáról van szó, amelynek célja, hogy minél több légitársaságot sikerüljön a magyar fővárosba csábítani.
Hasonló mértékű kedvezmény szerinte nincs a régiós konkurens reptereken. A repülőterek által megszabott illeték egyik fele alapvetően a légitársaságoknak, másik fele az utasoknak szól, még akkor is, ha végső soron egy személyszállító esetében mindkét költséget az utas fizeti. Eddig a légitársaságok egyedül viselték a járatnyitással együtt járó üzleti kockázatot, most a kedvezmény bevezetésével a BUD szeretné ezt a kockázatot megosztani a repülőtér és a légitársaságok között.
Az első Baku-Budapest járaton 144 utas érkezett, tehát mindössze 36 ülés maradt üres a Wizz gépén, ami jó eredménynek számít. Vélhetően többnyire átszálló utasokról van szó, akik tőlünk utaznak tovább nyugati célpontok felé.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.