A mobil technológiák új generációja abban segíti az üzleti szervezeteknek, hogy újraalkothassák vállalati folyamataikat, a mobil-központú megközelítést helyezve előtérbe, megteremtve az „első a mobil” jellegű társaságok kialakulásának lehetőségét. Bár igen vonzónak tűnhet ez a koncepció, a mobilitás ilyen mértékű integrációja korántsem egyszerű folyamat, az ezt az utat választó cégeknek hosszútávú projektre kell felkészülniük, amelynek technológiai és szervezeti oldalról is meg kell teremteni a feltételeit.
Szakértők szerint a mobiltechnológia középpontba állításának hatékonyságát több tényező is befolyásolhatja. Így például a napjaink egyik meghatározó trendjének számító BYOD, vagyis a munkavállalók saját eszközeinek vállalati környezetben történő használata is ezek egyike, azonban fontos figyelembe venni, hogy ez csak egy eszköz, nem maga a cél. A lényeg ugyanis nem az, hogy megteremtsék a privát eszközök céges használatának kereteit, hanem hogy biztonságos és hatékony hozzáférést biztosítsanak a mobileszközökről a vállalati adatokhoz.
Az „első a mobil” megközelítés során már nem csak a készülékek megfelelő kezeléséről kell gondoskodni, hanem a mobil alkalmazások, illetve a vállalati adatok kerülnek a középpontba. Az üzleti adatok mobilizálása rendkívül nagy kihívást jelenthet, azonban ez elengedhetetlen ahhoz, hogy hatékonyan működjön a koncepció. Az üzleti folyamatok mobilizálása is fontos, sőt, olyan eljárások kidolgozása, amelyeket már kimondottan mobilkészülékekre szabtak, mint a mobil értékesítési pontok.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.