Az OTP-től származó információink szerint a július 19-én záruló héten mintegy háromszor annyit költöttek a plasztik szálláshely zsebéből, mint egy átlagos májusi héten. Ezt a cafeteriát választó munkáltatók száma már meghaladja 14 ezret, tavaly ez még 13 ezer alatt volt. Így a kártyabirtokosok száma is nőtt, most 660 ezer környékén tart a számláló, ez tavaly 578 ezerrel fordult 2013-ra.
Idén eddig 34 milliárd forintot töltöttek fel a kártyára, amiből 26 milliárd forintot költöttek el. Ebből 18 milliárd forintot étkezésre használtak fel a kártyatulajdonosok, a szálláshely zsebből 5 milliárd forint, a szabadidő alszámláról 4 milliárd fogyott. Torzítja a rendszert, hogy a szálláshely zseb felé nyitott az átjárás, vagyis jelentős keresztköltés is előfordul. Az OTP SZÉP-kártya 2011 nyarán lépett ki a piacra, azóta 89 milliárd forintot töltöttek fel rá és összesen 59 milliárd forint fogyott róla, vagyis jelentős összeg pihen még a munkavállalóknál.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.