Csökkent a Puma forgalma

Éves összevetésben csökkent, a szakértők által vártnál kisebb lett a Puma sportszergyártó forgalma az idei második negyedévben.

A forgalom kedvezőtlen alakulását a kínai és dél-európai eladásainak a visszaesésével, és a gyenge japán jennel indokolta a cég. Japán a Puma második legnagyobb piaca.

A francia Kering luxusipari csoport által 83 százalékban ellenőrzött Puma bevétele 8 százalékkal 692 millió euróra esett, kisebb lett a szakértők által várt 709 millió eurónál.

A Puma kamatfizetés és adózás előtti eredménye (EBIT) 34 százalékkal 31 millió euróra zuhant a szakértői várakozásokban szereplő 34,7 millió euróval szemben.

A német vállalat megerősítette, hogy az eladások 1-5 százalékos csökkenésére számít az idén tavalyhoz képest.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.