Egyelőre csak a hamburgi és varsói online rendszer indul el. A webshopokban a kliensek a vásárlói döntések alapján legnépszerűbbnek látszó, előre meghatározott felszereltségű modellek közül választhatnak.
Kiválaszthatják a tesztvezetés időpontját és a finanszírozási formát, valamint azt is, hol szeretnék aláírni a szerződést és átvenni az autót.
A Mercedes az Automotive News tudósítása szerint kiemelte, hogy a márkakereskedők továbbra is az első helyet foglalják el az értékrendben, de az online üzletekkel reményeik szerint új vevőke csábíthatnak el és emellett orvosolják a szűkös belvárosi terekből adódó problémákat is, amik megnehezítik a bemutatótermet üzemeltető kereskedők életét.
Ami a további terveket illeti: a Mercedes szóvivői annyit közöltek, hogy Hamburg és Varsó után más városokban is nyitnának netes üzleteket, de hogy pontosan hol, azt egyelőre nem lehet tudni, mint ahogy azt sem, hogy Európán kívül is bevetné-e a módszert a Daimler.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.