Ugyan repülni még egy ideig nem repül a Sólyom légitársaság, ellenben mától már megtalálható a Sólyom emblémás szilvalekvár, liszt és étolaj a legnagyobb üzletláncok polcain. A cég ugyanis üzletrészt vásárolt a Sales One Kft-ben, amely 2012 novemberében jött létre élmiszeripari termékek magyarországi forgalmazására.
"A Sólyom önálló védjegy és brand. Ott szeretnénk lenni minden magyar háztartásban” – fogalmazott Lucsik János. A Sólyom Holding vezetője hozzátette: céljuk, hogy felkarolják a hazai mikro-, kis és középvállalatokat, amelyek szerinte prémiumkategóriás termékeket állítanak elő. Ez elvileg nem azt jelenti, hogy ezek a termékek majd automatikusan a fedélzetre is felkerülnek. A Sólyom vezetői ezúttal is nagyszabású terveket vázoltak fel, amelyek gyakorlatilag a teljes magyar gazdaság fellendítésére vonatkoznak.
A légitársaságról ezúttal szó sem esett. Így továbbra is annyit tudni: az első gép charter-repüléseket végez szeptember végéig, amíg a további lízingelt öt gép meg nem érkezik. A tervek szerint október elején indul az első menetrend szerinti járatuk. Az idén az év végére 36 desztinációra repülnek, induláskor 22 célállomást hirdetnek meg. Egyelőre 12 géppel számolnak ebben az évben, de számuk bővülhet. Hosszú távú járatok a jövő évi menetrendben várhatók.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.