Közleményükben ismertetik: hasonló mennyiséget vásárolnak a magyar beszállítóktól a környező országok McDonald''s éttermei is.
Huszonöt éves magyarországi jelenléte alatt a McDonald’s összesen több mint 97 milliárd forint értékben vásárolt magyar alapanyagokat. A Magyarországon és több európai országban forgalmazott állandó termékekhez magyar termelők szállítják be a csirkehúst, a salátát, a paradicsomot, a friss hagymát, a tojást, a mézet, a joghurtot, és több más alapanyagot is.
Az idei Magyar heteken az étteremlánc a Vidékfejlesztési Minisztériummal (VM) egyeztetve 98 éttermével kapcsolódott be az oltalom alatt álló, eredetvédett magyar szürkemarha-húst népszerűsítő kampányba. Az éttermekben már kapható szürkemarha- burger húspogácsája kizárólag magyar szürkemarhából készült - hangsúlyozta a McDonald''s Magyarország.
Korábbi tájékoztatása szerint a McDonald''s Magyarországi Étterem Hálózat Kft. 2012-ben közel 2 százalékkal, 22 milliárd forintra növelte nettó árbevételét, adózott eredménye több mint kétszer ekkora tempóban, 58,2 millió forintra nőtt.
A McDonald''s Europe a kontinens legnagyobb étteremlánca. A cég 38 országban több mint 7 400 éttermet üzemeltet, 415 000 embernek ad munkát, és több mint 15 millió fogyasztót szolgál ki naponta. Az európai McDonald''s éttermek több mint 72 százalékát önálló helyi vállalkozók üzemeltetik.
MTI-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.