Európa legnagyobb fapados légi cége azt ígéri, felhagy az eddigi stílussal, hogy utasokat nyerjen el a drágább versenytársaktól. Ez az első alkalom, hogy beismerték, az, hogy a cég legendásan rosszul bánik az ügyfelekkel, problémákat okozhat - tudósított a Reuters.
Az ír légitársaságot ezen a héten a legrosszabb szolgáltatónak választották meg a britek száz ismert márka közül. A cég ezért úgy döntött, elnézőbb lesz a túl nagy csomaggal érkező utasok megbírságolása során, és átvizsgálja a kommunikációs módszereit is. „Ki kell küszöbölnünk azokat a dolgokat, amelyekkel fölöslegesen idegesítjük fel az embereket” – mondta Michael O’Leary a cég rendes közgyűlésén, miután számos részvényes panaszkodott, hogy az ügyfelekkel való rossz bánásmód negatív hatással van az értékesítésre. „Láttam embereket a reptéri kapuknál sírva fakadni” – mondta az egyik kisrészvényes, Owen O’Reilly, aki szerint ez helyes, valamit ezzel tenni kell.
A cég honlapját is átalakítják, felállítanak egy csapatot, amely válaszol az e-mailekre, és nem fogják megbírságolni azokat az utasokat, akiknek a kézipoggyásza csupán néhány milliméterrel nagyobb a megengedettnél. Ezek az intézkedések O’Leary szerint nem kerülnek sok pénzbe. A változás azért sorsfordító, mert O’Leary éveken át csak gúnyolódott azokon, akik panaszkodtak a rossz ügyfélszolgálatra, a részvényeseknek ilyenkor a bevétel-növekedésről szóló statisztikákat mutatott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.