Európa első számú és a világ második legnagyobb dohányipari konszernje szerdán közzétett háromnegyedéves beszámolója szerint az árbevétel 3,5 százalékkal emelkedett, miközben 501 milliárd szál cigarettát adtak el, 3,2 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban. A teljes dohánytermék eladás a szeptember végén záródott kilenc hónapban 3 százalékkal zsugorodott.
Csökkent a cég eladása Brazíliában, Oroszországban, Törökországban, Ukrajnában, Egyiptomban és Nyugat-Európában, ami felülmúlta a bangladesi, pakisztáni, vietnami és közel-keleti keresletnövekedést. A BAT a magyar piacon vezető szerepet játszik a BAT Pécsi Dohánygyár Kft. révén, amely a Pécsi Dohánygyár felvásárlásával jött létre 1992-ben. A cég mintegy 900 alkalmazottat foglalkoztat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.