A magyar élelmiszerek, például húsok, mézek, borok, pálinkák, konzervek minden várakozást meghaladó sikert arattak a múlt heti Arany Ősz elnevezésű moszkvai élelmiszeripari vásáron, ahol az áruházlánc közel félszáz féle élelmiszert – köztük saját gyártású borait, pálinkáit és lekvárjait – mutatott be és kóstoltatott meg a kiállítás látogatóival.
Amint Fodor Attila az áruházlánc kommunikációs igazgatója elmondta, a tapasztalatok alapján a CBA úgy döntött, hogy belép az orosz piacra is. A csoport eddig hat környező kelet-közép-európai ország helyi élelmiszerkereskedelmi csoportjával alakított ki társulási kapcsolatot.
A CBA a 2000-es években kezdett a határon túl is terjeszkedni. Mára a bolgár CBA Bulgária, a cseh Druzstvo CBA, a horvát NTL, a lengyel Nasz Sklep, a szlovák CBA Slovakia és a román CBA Nord West együttesen csaknem 6 ezer CBA-logóval ellátott egységet üzemeltet. A magyarországi üzletek száma összesen 3225.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.