A prémiumkategóriás négyüléses kocsi a jövő tavasszal lép piacra Európában. Az Audi Hungaria a modell elődjéből 2007 és 2013 között mintegy 62 900 darabot szerelt össze az ingolstadti gyárral közös gyártási folyamat keretében.
„Az új A3 Cabriolet sorozatgyártása a következő lépés ahhoz, hogy autógyártásunkat évi 125 ezerre növeljük” – mondta Thomas Faustmann, az Audi Hungaria ügyvezető igazgatója, hozzáfűzve, hogy a cég több mint 900 millió euróba került új autógyárában készül majd az Audi TT Coupé és TT Roadster következő generációja is.
Az A3 limuzinnal az Audi a legnagyobb globális piaci szegmensben, a kompakt limuzin osztályban jelent meg tavasszal. A modellcsalád csúcsa az S3 limuzin 221 kW (300 LE) teljesítménnyel.
A nem sportkivitelű A-hármasok teljesítmény valamivel visszafogottabb. A 2.0 TDI esetében 150 lóerőről van szó, és a kevesebb mint 8 másodperces gyorsulású kocsi átlagosan 4,1 liter gázolajat fogyaszt a gyári adatok szerint.
A közvetlen befecskendezésű benzinesek hasonlóképpen takarékosak. A 140 lóerős, 217 kilométeres sebességre képes 1.4 TFSI fogyasztási átlaga 4,7, míg a 180 lovas 1,8 literes nagyobb testvéréé sem több 5,6 liternél.
Az A3 Limousine-nal az Audi az egyik legjobban növekvő szegmensben indul a világpiaci versenyben. A legfontosabb piacokon, mint például az USA és Kína, a kereslet jelentősen nő a prémium-kompakt járművek iránt. Ezekben az országokban a jövő év tavaszán lép piacra az Európában már kapható A3 Limousine.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.