„Van tovább” szlogennel kampányt indított a korszerű gyógyszerek nyújtotta előnyökről az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete.
Az óriásplakátokon, újsághirdetésekben, várótermi plakátokon megjelenő üzenetek kommunikált célja, hogy a laikusokat, így a betegeket és az egészségiparban járatlan döntéshozókat hozzásegítse a gyógyszerekkel kapcsolatos legfontosabb hiteles információkhoz a gyógyszerekről. Áttételesen azonban nyilvánvalóan ez is hozzásegítheti a cégeket egyfajta nyomásgyakorláshoz a döntéshozókhoz az új terápiák befogadtatása érdekében.
zért igyekeznek közérhetően átadni, hogy minden egyes bizonyítottan hatékony új gyógyszer egyidejűleg új esélyt is jelent a gyógyulásra, és hogy ehhez a magyar betegeknek éppúgy joguk van, mint bármely más ország polgárainak. Egyértelművé kívánják tenni, hogy a gyógyszer éppúgy egy fejlődő termék, mint az autó vagy a telefon, mindig vannak új és a korábbiaknál hatékonyabb készítmények, amelyek létezéséről a betegeknek is tudniuk kell. Különösen, hogy akik nem tudnak az internetről tájékozódni, azok sokszor nem jutnak hozzá a legújabb információkhoz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.