BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Kampányba kezdtek a gyógyszercégek

Az OECD-országokban a születéskor várható élettartam majdnem két évvel nőtt 2000 és 2009 között, ami 73 százalékban az új gyógyszereknek köszönhető. Ehhez képest Magyarországon 35 új hatóanyagú, sok esetben életmentő gyógyszer vár átlagosan mintegy 250 napja arra, hogy a tb befogadja és hozzájuthassanak a betegek. Az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete most egy laikus kampánnyal is igyekszik nyomást gyakorolni a döntéshozókra.

„Van tovább” szlogennel kampányt indított a korszerű gyógyszerek nyújtotta előnyökről az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete.

Az óriásplakátokon, újsághirdetésekben, várótermi plakátokon megjelenő üzenetek kommunikált célja, hogy a laikusokat, így a betegeket és az egészségiparban járatlan döntéshozókat hozzásegítse a gyógyszerekkel kapcsolatos legfontosabb hiteles információkhoz a gyógyszerekről. Áttételesen azonban nyilvánvalóan ez is hozzásegítheti a cégeket egyfajta nyomásgyakorláshoz a döntéshozókhoz az új terápiák befogadtatása érdekében.

zért igyekeznek közérhetően átadni, hogy minden egyes bizonyítottan hatékony új gyógyszer egyidejűleg új esélyt is jelent a gyógyulásra, és hogy ehhez a magyar betegeknek éppúgy joguk van, mint bármely más ország polgárainak. Egyértelművé kívánják tenni, hogy a gyógyszer éppúgy egy fejlődő termék, mint az autó vagy a telefon, mindig vannak új és a korábbiaknál hatékonyabb készítmények, amelyek létezéséről a betegeknek is tudniuk kell. Különösen, hogy akik nem tudnak az internetről tájékozódni, azok sokszor nem jutnak hozzá a legújabb információkhoz.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.