Megvette a mexikói disztribútor cég, az Anzix S.A. 100 százalékát az épületinformációs modellezési szoftvereket fejlesztő Graphisoft. A vállalat piacfejlesztési stratégiájának megfelelően az új mexikói érdekeltség lesz a cég értékesítési, szolgáltatási és marketing központja Közép- és Dél-Amerikában.
A régión belül a Graphisoft fontos regionális piacainak számító Chile, Peru és Kolumbia jelentős GDP növekedést produkál, amellyel párhuzamosan folyamatosan erősödik az építőipar is. Az épületinformációs modellezés (building information modeling – BIM) penetrációja az egész közép és dél-amerikai szubkontinensen belül Mexikóban a legmagasabb. A budapesti központú cég ezért választotta a spanyol nyelvű közép- és dél-amerikai országokban folytatott tevékenységének központjául az új mexikói leányvállalatot.
„Az elmúlt két évben elkezdett stratégiai fejlesztéseink kiemelkedő eredményeket hoztak Észak-Amerikában” – mondta el Drajkó László, a Graphisoft amerikai piacokon történő értékesítéséért felelős alelnöke. „A fejlesztési tervünk következő területe Közép- és Dél-Amerika, ahol hasonló bővülést és eredményesség-növekedést várunk a következő 24 hónapban” - tette hozzá a szakember.
A magyar alapítású Graphisoft az Egyesült Államokban, Mexikóban, Németországban, Nagy-Britanniában, Spanyolországban, Japánban és Hong Kongban rendelkezik leányvállalattal, értékesítési hálózata a világ több mint 100 országára terjed ki. A cég 2007 óta a német Nemetschek-csoport tagja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.