Fazekas Sándor kiemelte: az ágazatban számokban is mérhető sikereket hozott az együttműködés a tárca, az érintett hatóságok, hivatalok és a termelők között. Példaként a dinnye, az alma, a kajszi, a meggy, a paprika vagy az alma promóciós kampányokat említette, amelyeknek köszönhetően a vásárlók újra a magyar termékek felé fordultak. Hangsúlyozta: tovább kell fejleszteni az értékesítést ösztönző akciókat, amelyek a termelői háttérfejlesztést is lehetővé teszik.
Az ágazat sikerei között említette még a miniszter az egységes agrár szakképzési rendszer és kutatóhálózat létrejöttét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.