A múlt év jelentős változása volt a szolgáltatás felületén, hogy bevezették az alkategóriákat, ami jól mutatja a 2013-as év legnagyobb jelentőségű változását. Már nem csak impulzusvásárlókat szolgál ki a Bónusz Brigád, hanem szinte webáruházként működik – mutatott rá a cégvezető. Ennek megfelelően 24 órás kiszállítást kínálnak, az összes pick-pack ponton átvehetők a termékek, illetve igyekeznek földrajzilag is közelebb jutni a vásárlókhoz. Ennek jegyében a nagyvárosokban található Vista utazási irodákkal kötöttek egy megállapodást, így az oldalon keresztül vásárlók ott is kifizethetik készpénzzel a megvett szolgáltatásokat, termékeket, illetve további tájékoztatást kaphatnak.
Az indulást követően jellemzően különböző akciós szolgáltatásokat kínáló Bónusz Brigád portfóliójában egyre nagyobb szerepet játszanak a termékek. Kaprinay Zoltán elmondása szerint részesedésük a teljes forgalomból az utolsó negyedévben már 30 százalék körüli volt.
Látványos növekedést produkáltak a múlt évben az utazási ajánlatok is, és a cégvezető közlése szerint az idén is ez a terület lesz az egyik fókuszpont. De a múlt évben egy különleges terméktípus is megjelent az ajánlatban, hiszen a Vodafone átalánydíjas mobiltelefon előfizetése is kedvezményes áron volt elérhető a szolgáltatáson keresztül, és ez az akció a vártnál sokkal jobb eredményeket hozott. Ennek alapján nagyon valószínű, hogy további távközlési szolgáltatások is megjelennek majd az idén a Bónusz Brigád kínálatában kedvezményes áron.
Kaprinay Zoltán azt egyelőre nem árulta el, hogy mekkora volt a Bónusz Brigád tavalyi átmenő forgalma, annyit azonban elmondott, hogy eddig már 9 milliárd forintot spóroltak a vásárlóknak. A közösségi vásárlói oldal forgalma 2012-ben 1,86 milliárd forint volt, a múlt évre további növekedést prognosztizáltak 2013 közepén.
Magyarországon 2010 őszén kezdték meg hódító útjukat a közösségi vásárlói oldalak, amelyek száma eleinte gyorsan nőtt, azonban 2012-ben már elindult a konszolidációs folyamat. Az eNET adatai szerint a múlt év első kilenc hónapjában 4 milliárd forintos átmenő forgalmat értek el ezek a szolgáltatók, a vásárlók összesen 8,4 milliárd forintnyi megtakarítást értek el a segítségükkel.
Koncentrált a hazai piac
Az eNET adatai szerint a három legnagyobb hazai bónuszos/kuponos szolgáltató tavaly az első három negyedévben együtt 9200 ajánlatot hirdetett meg, ami az összes ajánlat 69 százaléka. A teljes piacon értékesített 736 ezer bónusz/kupon 78 százaléka az ő tevékenységükhöz kötődött. Mind az értékesítési darabszámok, mind a meghirdetett ajánlatok szempontjából a Bónusz Brigád maga mögé utasította a többieket. Háromszor annyi ajánlatot hirdetett meg és kétszer annyi bónuszt/kupont értékesített, mint a második helyen álló Kupon Világ.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.