BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Bővíti portfólióját a Bónusz Brigád

Folytatódik a Bónusz Brigád átalakulása, a weboldalon új elemek jelennek meg, de bővül a portfólió is. A szolgáltatáson keresztül vásárlók már 9 milliárd forintot spóroltak, 2013 utolsó negyedévében a termékek adták a forgalom 30 százalékát.

A weboldal fejlesztésének befejezése, a portfólió további bővítése, illetve egy országjáró kampány szerepel a Bónusz Brigád idei tervei között – mondta el érdeklődésünkre Kaprinay Zoltán, a legnagyobb hazai közösségi vásárlói oldal társalapítója és ügyvezetője. A szolgáltatás internetes oldala tavaly decemberben újult meg, de a múlt év több jelentős változást is hozott. Júliusban indult el a mobiltelefonra optimalizált verzió, illetve ehhez kapcsolódik, hogy átalakították az e-mail kommunikációt és a hírlevelet is. Ez utóbbi már mobilra optimalizált, aminek hátterében az áll, hogy jelentős potenciált látnak a Bónusz Brigádnál a mobiltelefonos vásárlókban – közölte Kaprinay Zoltán. A tapasztalatok szerint ők többet költenek, mint a személyi számítógépen keresztül vásárlók, hűségesebbek, illetve rendkívül gyorsan nő a számuk.

A múlt év jelentős változása volt a szolgáltatás felületén, hogy bevezették az alkategóriákat, ami jól mutatja a 2013-as év legnagyobb jelentőségű változását. Már nem csak impulzusvásárlókat szolgál ki a Bónusz Brigád, hanem szinte webáruházként működik – mutatott rá a cégvezető. Ennek megfelelően 24 órás kiszállítást kínálnak, az összes pick-pack ponton átvehetők a termékek, illetve igyekeznek földrajzilag is közelebb jutni a vásárlókhoz. Ennek jegyében a nagyvárosokban található Vista utazási irodákkal kötöttek egy megállapodást, így az oldalon keresztül vásárlók ott is kifizethetik készpénzzel a megvett szolgáltatásokat, termékeket, illetve további tájékoztatást kaphatnak.

Az indulást követően jellemzően különböző akciós szolgáltatásokat kínáló Bónusz Brigád portfóliójában egyre nagyobb szerepet játszanak a termékek. Kaprinay Zoltán elmondása szerint részesedésük a teljes forgalomból az utolsó negyedévben már 30 százalék körüli volt.

Látványos növekedést produkáltak a múlt évben az utazási ajánlatok is, és a cégvezető közlése szerint az idén is ez a terület lesz az egyik fókuszpont. De a múlt évben egy különleges terméktípus is megjelent az ajánlatban, hiszen a Vodafone átalánydíjas mobiltelefon előfizetése is kedvezményes áron volt elérhető a szolgáltatáson keresztül, és ez az akció a vártnál sokkal jobb eredményeket hozott. Ennek alapján nagyon valószínű, hogy további távközlési szolgáltatások is megjelennek majd az idén a Bónusz Brigád kínálatában kedvezményes áron.

Kaprinay Zoltán azt egyelőre nem árulta el, hogy mekkora volt a Bónusz Brigád tavalyi átmenő forgalma, annyit azonban elmondott, hogy eddig már 9 milliárd forintot spóroltak a vásárlóknak. A közösségi vásárlói oldal forgalma 2012-ben 1,86 milliárd forint volt, a múlt évre további növekedést prognosztizáltak 2013 közepén.

Magyarországon 2010 őszén kezdték meg hódító útjukat a közösségi vásárlói oldalak, amelyek száma eleinte gyorsan nőtt, azonban 2012-ben már elindult a konszolidációs folyamat. Az eNET adatai szerint a múlt év első kilenc hónapjában 4 milliárd forintos átmenő forgalmat értek el ezek a szolgáltatók, a vásárlók összesen 8,4 milliárd forintnyi megtakarítást értek el a segítségükkel.

Koncentrált a hazai piac

Az eNET adatai szerint a három legnagyobb hazai bónuszos/kuponos szolgáltató tavaly az első három negyedévben együtt 9200 ajánlatot hirdetett meg, ami az összes ajánlat 69 százaléka. A teljes piacon értékesített 736 ezer bónusz/kupon 78 százaléka az ő tevékenységükhöz kötődött. Mind az értékesítési darabszámok, mind a meghirdetett ajánlatok szempontjából a Bónusz Brigád maga mögé utasította a többieket. Háromszor annyi ajánlatot hirdetett meg és kétszer annyi bónuszt/kupont értékesített, mint a második helyen álló Kupon Világ.


Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.