25,4 milliárd forintba kerül a felújítás alatt álló Budapest-Esztergom vasútvonal még átadásra váró szakasza, ráadásul az építkezés több mint egy év késésben van. A Vörösvárról Budapestig tartó szakasz 2 milliárdba kerül kilométerenként.
Összehasonlításképpen, az első TGV Párizs- Lyon szakaszának kilométere 870 millió forintba került, de a híres gyorsvasúthálózat legújabb, 2011-ben átadott szakasza sem került többe 3 és félmilliárd forintnál, viszont ott egy alagutat és 7 viaduktot is megépítettek. Emiatt az Együtt-PM vizsgálatot kezdeményez. De a több mint féléves csúszást is kifogásolják- írja a hir24.hu
Brüsszel kötelezően vizsgál minden ilyen volumenű beruházást, ezért külön vizsgálatra nincs szükség Völner Pál, az infrastruktúra fejlesztésért felelős államtitkár szerint. A Hír24-nek továbbá azt mondta, hogy a kisajátítások miatt lett ez Európa egyik legdrágább vasútvonala.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.