A múlt év utolsó negyedévében a Coca-Cola nettó nyeresége 8,4 százalékkal csökkent, 1,7 milliárd dollár volt. Az árbevétele is kisebb volt, részben a valutáris ingadozhások és a braziliai és a Fülöp-szigeteki palackozás eladása miatt.
Az amerikai cég elnöke, Muhtar Kent közöle, arra törekszenek, hogy idén "visszaállítsák a lendületet" az üzleti tevékenységükben. Szerinte annak eredményeként, hogy világszerte növekszik a középosztály, városiasodás megy végbe, növekszik a személyi fogyasztás, mindez továbbra is növeli a keresletet a Coca-Cola által gyártott italok iránt. Az atlantai központú cég többet akar költeni reklámra és az értékesítés fokozására, ám egyidejűleg 2016-ig egymilliárd dollárral akarja csökkenteni éves költségeit.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.