A két legnagyobb gyártó összes kintlévősége (7 napon túli lejárt követelés) a lap számításai szerint kétmilliárd forint felett lehet, miközben a teljes dohánytermékszegmens heti finanszírozási igénye 7-8 milliárd forint körül alakul.
A gyártóknak a május 31-én a plázákban, bevásárlóközpontokban és benzinkutaknál megszűnő trafikok is fejfájást okoznak, nem csak a tartozások miatt (ezek a jól működő egységek), sokkal inkább a várható 5 százalékos forgalomkiesés miatt - írják. A nagyjából 200 trafik jelentős része még nem költözött el vagy még nem tudja hova költözik, illetve az, aki elköltözik, nem frekventált, bejáratott helyre teszi át az üzletét.
A piacot a cikk szerint még az tartja egyben, hogy a legtöbb trafikos teljes pénzével ugrott bele az üzletbe és ha most kiszállna, elvesztene mindent, tehát a boltosok futnak a pénzük után.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.