A folyamatos fejlesztés és a struktúraváltás, az egyes szolgáltatási egységek különválasztása beváltotta a hozzá fűzött reményeket, hiszen 2011-ben 153 ezer, a következő évben 187 ezer, 2013-ban 182 ezer belépőt értékesített a társaság az első négy hónapban - mondta Láng Veronika, a Büki Gyógyfürdő Zrt. marketing vezetője.
Hozzáfűzte: az Új Széchenyi Terv pályázati forrásainak felhasználásával végrehajtott fejlesztéseknek köszönhetően a társaság nettó árbevétele is folyamatosan - mintegy 27,6 százalékkal - növekedett az elmúlt három évben és tavaly meghaladta a 370 millió forintot. Ez pedig lehetővé teszi, hogy a fürdőt üzemeltető társaság az idei évben is csaknem 100 millió forintos fejlesztési kerettel gazdálkodjon. A pénzből egy új medence építését tervezik és korszerűsítik a fürdő energiaellátását is.
Bükfürdőre 30 országból érkeznek a vendégek, a legtöbben Csehországból és Ausztriából. A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai szerint Budapestet leszámítva a harmadik leglátogatottabb, termálfürdővel rendelkező települése Bükfürdő.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.