Mary Barra közölni kívánta továbbá a képviselőház energia- és kereskedelmi bizottságával, hogy Kenneth Feinberg, aki egy kompenzációs alap létrehozását vizsgálja, teljes jogkört kap a kárpótlás feltételeinek és mértéknek a meghatározására is.
A rossz kapcsolókat a Chevrolet Cobalt, a Saturn Ion és más, régebbi GM modellekbe szerelték, és miattuk legalább 13-an meghaltak. Barrát április elején már meghallgatta a bizottság, de a vezérigazgató akkor a jogalkotóknak sok válasszal adós maradt. Azt ígérte, hogy a GM-nél indított belső vizsgálat lezárultával visszatér, és válaszol. A vizsgálat közelmúltban közétett megállapításai szerint emberi mulasztásra visszavezethető hibák tömege történt, ezért a vállalatnál átlakításokba és fejlesztésekbe kezdetek. A cég mérnökei és mások is már több mint tíz éve tudták, hogy az indításkapcsolók tervezési hibásak. Emiatt a járművek megállhatnak, nem működhet a légzsákjuk, befékezhetnek, vagy rosszul működhet a fékrendszerük.
A tegnapi meghallgatáson az előzetes tervek szerint megjelenti a GM belső vizsgálatát lefolytató Anton Valukas is. Azt készült mondani, hogy bár a vállalat mérnökei teljesen tisztában voltak a problémával, de azt nem tartották biztonsági kérdésnek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.